شرين - كتر خيرى


 أنا مش مبينة لو أنا ناوية لو علي إيه

ساكتة ومستحلفة لو ومش قايله لو ساكتة ليه
خليه يشوف بعنيه إيه اللي ناوية عليه
هخليه يخاف من خيالو لما أغيب يوم عن عنيه
أنا مش مبينة لو أنا ناوية لو علي إيه
ساكتة ومستحلفة لو ومش قايلة لو ساكتة ليه
خليه يشوف بعنيه إيه اللي ناويه عليه
هخليه يخاف من خيالو لما أغيب يوم عن عنيه
كتر خيري إني قابلتو واستحملتو ياقلبي زمان
ييجي علي وأعديها ويسوق فيها معايا كمان
من كتر عمايلو بقولو كفاية أنا وإنت بقينا خلاص للناس
سيرة على كل لسان
هيجيني علشان يراضيني هقول على عيني منستغناش
وهسيبو يجرب مرة عشان تاني مرة ميعملهاش
وبناقص عند بعند وبعد ببعد ونيجي على بعض خلاص
يارجعنا يامرجعناش
آه آه آه آه آه آه آه
أنا مش مبينة لو أنا
آه
أنا مش مبينة لو أنا
خليه يدور علي كل شوية وميلاقينيش
خليه يتعب شوية ويحلم بيا وميشوفنيش
مش هجري تاني وراه علشان غلبت معاه
وعن نفسي هعود نفسي من دلوقتي ميوحشنيش
خليه يدور علي كل شوية ميلاقينيش
خليه يتعب شوية يحلم بيا وميشوفنيش
مش هجري تاني وراه علشان غلبت معاه
وعن نفسي هعود نفسي من دلوقتي ميوحشنيش
كتر خيري إني قابلتو واستحملتو ياقلبي زمان
ييجي علي واعديها ويسوق فيها معايا كمان
من كتر عمايلو بقولو كفاية أنا وإنت بقينا خلاص للناس
سيرة على كل لسان
هيجيني علشان يراضيني هقول على عيني منستغناش
وهسيبو يجرب مرة عشان تاني مرة ميعملهاش
وبناقص عند بعند وبعد ببعد ونيجي على بعض خلاص
يارجعنا يامرجعناش
آه آه آه آه آه آه آه
أنا مش مبينة لو أنا
آه أنا مش مبينة لو أنا


elhassouni

توفيق الحسوني مطرب وعازف اورك اعشق الفنون والتدوين كما احب دائما مشاركة المعلومات القيمة والمساعدة قدر الامكان اتمنى ان ترقى مدونتي للمستوى

إرسال تعليق

أحدث أقدم